fredag 8. oktober 2010

Sweet baby boy!

Fredag og helg - det er deilig det - selv om starten kunne vært bedre - 2 barn og 1 mann som har hatt spysyke kan ta knekken på den tøffeste mamma - men jeg står enda :) Heldigvis gikk det fort over, men sukk for et styr.....

Fikk til slutt kost meg litt på hobbyrommet i kveld - og her kommer resultatet. Inspirert av Camilla sine ubeskrivelig vakre kort så kommer dette Magnolia kortet med denne søte babyen.


Fikk lyst å prøve meg på et easel kort, Magnolia motivet er fargelagt med distress ink refiller. Alle mønsterpapir er Prima, Jack & Jill.


Nærbilde av motivet, blomstene er fra WOC og Hobbyhimmelen.


Teksten er printet ut fra PC.


Denne løsningen med tag bak til skrive hilsen fant jeg inspirasjon til hos Bev.


Deltar med kortet hos Wild Orchid Challenge hvor temaet er "Stich it up".

Da ønsker jeg alle en riktig fin kveld og en nydelig helg - min lille babygutt blir 2 år i morgen - det betyr at jeg har holdt på med denne hobbyen i 2 år - jeg gjorde mine første spede forsøk mens jeg gikk på overtid og ventet på at han skulle komme til verden.... Jeg har ikke angret på at jeg begynte!!

Takk og for alle hyggelige kommentarer - setter enormt stor pris på alle tilbakemeldinger!!

15 kommentarer:

Gry-Beate sa...

For et utrolig vakkert kort!! Dette motivet mååå jeg nok få meg. Lekkert dekorert, i nydelige farger!!

;0)Gry-Beate

Pink lady sa...

Et helt nydelig baby-kort!! Lekre farger og mønster ark sammen. Og motivet da...bare så søtt! Herlig layout også.

Ha en fin helg! Håper alle holder seg friske og raske:-)
Klem Laila.

Meretekj sa...

Nydelig kort.
Det motivet er bare så søtt.
Lekkert dekorert.

Wenche sa...

Så utrolig vakkert dette var, Bente!! Utrolig lekre mønsterark...må nok sjekke ut de der ja. Og motivet....smelt...er jo et av de nydeligste babymotivene jeg har sett. Min kom i posten i går og nå fikk jeg lyst til å bruker det :)
Ha en riktig fin helg!

Klem, Wenche :0)

Kari sa...

Smelt... For et gjennomført nydelig kort!

Kari :-)

May-Bente sa...

Huff, du har hatt noen tøffe dager i det siste hører jeg, spysjuka. huff. Her går det i snørr og hoste, 2 syke barn og en mann. Denne årstiden dukker alt opp:=)

Kortet ditt var helt nydelig!!!
Herlig motiv og papirer:))
Kos deg i helga, klem fra meg:))

Gro sa...

Nydelig babykort. Den tagen bak var en kjempegod ide. Synes ofte det kan bli litt lite skrivefelt hvis det ikke skal synes når det står oppe.

God helg :o)

Camilla sa...

Et nyydelig kort Bente!! Så fint det ble med teksten, og den tagen var lur:))
Håper alle er friske i dag, og at det blir en koselig bursdagsfeiring.
Jeg er også kjempeglad for at du begynte med kortlaging!!:)
Klem, Camilla

Anne sa...

Så nydelig lekkert dette var, utrolig skjønt!
Nydelig pynt og farger. :)

Juls sa...

this is beautiful and adorable! Love it!!! Hugs Juls

Riet sa...

So wonderful card Bente,I love the image and the colours.
So beautiful papers and the details.

Hugs Riet.x

Heidi sa...

Åh så nydelig dette kortet var!
Herlig motiv og lekkert pyntet.
Masse flotte detaljer:)
Så mye fint du har laget før her også. Legger meg til som følger.
Klem:)

Hannemor sa...

For et nyyydelig kort! ♥ Man må jo bare bli inspirert av det vakre motivet - og kortet ditt gir meg ENDA mer inspirasjon!

God søndag!

Bibbi sa...

Kjempelekkert kort med spennende detaljer..

Ha en fin uke!

Stampin Mindy sa...

This is gorgeous! Beautiful coloring.

Thanks so much for joining us over at WOC this week!

Hugs, Mindy

Bloggarkiv