fredag 18. februar 2011

Børstet litt støv av en Sarah :)

Fant en fin skisse hos Wild Orchid Crafts i går kveld og satte i gang med den :) Og slik ble resultatet. 


Jeg har brukt denne nydelige Sarah Kay'en og fargelagt med Copics'er. Mønsterpapirene er fra Inkido. 


Litt blomster, bånd, og glitter må til :)


Kantene er svertet med walnut stain og selvsagt en runde med symaskinen (heeeelt avhengig...)


Ja og så har jeg brukt en Martha Stewart punch. 


Det er helg - jeg har fått maaaase fine nye Prima papirer samt litt annet småknask :) Så kanskje jeg finner veien til hobbyrommet i kveld ?!?
Takk for at du titter innom - ha en nydelig fredagskveld ♥

11 kommentarer:

Juls sa...

wow!!!!! Just utterly gorgeous!!! Hugs Juls

Louise sa...

Åh, vad det här är läckert Bente! Underbart vackert målat! Har du målat med copics förut?? Det ser sannerligen ut så!
Underbara mönsterpapper och fantastiska blommor :)
Ha en underbar helg!
Kram

Pink lady sa...

Et lekkert kort Bente!!
Nydelige mønster ark, layout, motiv og farger!!

God helg! Klem Laila.

Véronique sa...

For et nydelig kort :)

Jeg skal prøve meg på skissa :)

Ha en fin helg!!!!

tiggertastic sa...

this is so pretty amazing work, lovely paper combination and blackened edges

Sarah x

tiggertastic sa...

this is so pretty amazing work, lovely paper combination and blackened edges

Sarah x

Marianne sa...

Sarah fortjener å bli tørket støv av, disse stemplene er alltid like vakre!
Et nydelig kort, og en herlig forsmak på sommeren!
Klemmer fra Marianne:)

Riet sa...

So beautiful card Bente,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

papirdilla sa...

Åhhh, helt nydelig. Alt var vakkert her. Du har en evne til å få til nydelige kort:) Alltid like inspirerende å besøke bloggen din!
Sarah-stemplene er nydelige. Kanskje en idé å ta fram mine igjen også....;)
Klem,
Hanne

Manuela sa...

Such a cute card! Love the colors and the Sarah Kay image.
Hugs, Manuela

Kathy sa...

Oh this is absolutely gorgeous!!! The soft colors are so pretty and I LOVE these older Sarah Kay images! Beautiful card ~ thanks so much for joining us at WOC!
:)Kathy

Bloggarkiv