onsdag 2. mars 2011

En kortbok igjen

Jeg har tre bestillinger på slike bok kort, 2 av de er til menn og det siste til en dame - 
jeg begynte på det enkle :)


Motivet fra Lili of the valley malt med distress ink refiller. 


Mønsterpapirene er fra en av de nye 6x6 pad'ene til Prima. 


Masse blomster fra Wild Orchid Crafts. 


Blonden er kjøpt hos Hjerteboden


Innsiden med plass til f.eks twist eller noe annet. 

Og til slutt en veldig enkel bakside. 

Deltar med boken min hos Wild Orchid Crafts og Papertake Weekly challenges - begge har som tema denne uken "Anything goes". 

Jeg fikk faktisk topp 3 plassering hos Wild Orchid Crafts forrige uke med dette kortet. Moro!!

Takk for at du titter innom og ha en fortsatt flott uke ♥

8 kommentarer:

Line sa...

Lekkert bok-kort!
Finnes det mal på denne?

Heidi sa...

Dette var et lekkert bokkort, nydelige ark, pynt og motiv!
En gang tror jeg at jeg også må prøve meg på noe slikt...
Klem, Heidi

Riet sa...

So beautiful Bente,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.x

lines kreativiteter sa...

SÅÅÅÅ vakkert. Nydelige farger og mange flotte detaljer. Blomsterpynten er super. :-)

Lene Aase sa...

For en utrolig nydelig bok-eske! Harlig motiv som er lekkert fargelagt og kjempeflott med kakeservietten bak motivet:)
Klem fra Lene:)

Christina C. sa...

This is absolutely BREATHTAKING...love the soft colors and design! Beautiful work!!!!

Erica sa...

Wow you make this so beautiful, it is really fabolous ! Hugs Erica.

elsi67 sa...

Så nydelig! Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

Bloggarkiv