lørdag 27. desember 2008

Aleksander's gave fra onkel Øystein

Min lillebror klarte til slutt å få levert barselgaven til Aleksander som han har snakket om i månedsvis. Og for en gave, Magnar ble svært misunnelig på at den ikke var til han (hi, hi). Jeg ble mest bekymret for at den skulle henges i stuen... Her har vi fått midlertidig tillatelse til å henge bildet på veggen til farmor til vi reiser hjem igjen.


Nærbilde av noen av autografene fra spillere. For de som ikke vet så er dette fotballdrakten til laget til Brann, Bergens stolthet. Misforstå meg rett - jeg er overhodet IKKE interessert i fotball - jeg ser ikke en kamp hvis jeg kan unngå det :-) Men Magnar er jo svært glad i fotball - og om Aleksander blir fotball gal så gjerne for meg - jeg skal heller pine meg gjennom noen lilleputt kamper om jeg må (hi, hi).


Takk for at du besøker bloggen min!

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Print