lørdag 9. mai 2009

Sukkersøtt DT skisse og litt til...

Utfordringsbloggen Sukkersøtt søker etter designere - jeg likte så godt skissen at jeg laget dette kortet uten at jeg egentlig hadde tenkt å delta, men så fant jeg ut - det verste som kan skje er jo ingenting så hvorfor ikke?!

The challengeblog Sukkersøtt is looking for designers, they wanted us to make a card based on a sketch so here's my card based on it.


Nærbilde av rosene.... -- Close up of the roses.


Dekorerer alltid innsidene jeg for tiden så her kommer de - noenlunde etter samme skisse som forsiden :) -- Inside the card - based on the same sketch as the front..



Og baksiden også basert på skissen.. -- And the back, also based on the sketch - with my personal stamp..


Card recipe:
Stamp: Magnolia, Aud Design (sentiment), Whiff of Joy (sentiment), Stempelglede (sentiment & swearls inside the card and on the back), Personal stamp
Papers: Maja Design
Embellishment: Roses, glossy, flowers, pearls
Tools: Corner rounder punch, Silhouette
Medium: Distress ink refills

-------

Og en publisering og en award:


Fant plutselig dette kortet i artikkelen "Utvalgte papirgleder 3. mai"på Papirgleder.no sine kreative sider - det var jo kjempehyggelig at noen liker det jeg lager!! Tusen takk til Julie Evjen Pettersen som valgte mitt kort!!







Jeg har også fått en award - fra kanondyktige Lena Katrine!! Tusen takk snille du!! -- I also got an award from the amazingly talented Lena Katrine!! Thank you very much!!


Jeg gir den videre til alle dere utrolig snille og dyktige damer som tar dere tid til å legge igjen en hilsen - setter enormt stor pris på det!! Tusen takk! -- I will pass this on to all of you sweeties who leave me a comment - I love to read them all!! Thank you very much!!

Tusen takk for at du besøker bloggen min!! -- Thanks for visiting my blog!!

10 kommentarer:

Desirée sa...

Så skjønt kort! Får krysse fingrene for deg!

God helg!

Riet sa...

What beautiful Bente,l love the image and colours.
So beautiful Papers.

Hugs Riet.x

Camilla sa...

Åå for et vakkert kort!! Nydelig fargelegging!:)
Og gratulerer med award og publisering hos papirgleder! Kjempegøy!
Hihi, du må ha tolmodighet om du skal overvåke meg når jeg setter sammen kort, det tar alt for lang tid... Men det er bare å ta turen innom når du er hjemme og har tid!:) Hadde vært kjempekoselig!
Ha en finfin kveld!
Klem, Camilla.

Karita sa...

Lovely Tilda and beautiful card with lovely details.

Hugs from Finland,
Karita

Sissen sa...

Det kortet ble jo bare helt nydelig, lykke til!!

Pia sa...

super lækkert kort

Bente sa...

Kjempeflott kort! Lykke til:=)

Karen O sa...

Kjempe herlig kort! Herlige farger og flott satt sammen! Krysser fingrene for deg:)

Astrid sa...

Dette var bare såååå nyyydelig!!!
Papiret, fargene, pynten og den lekre fargeleggingen; det er så gjennomført:-)
Og innsidene gir ett enkelt og stilrent inntrykk i mine øyner; nydelig:-)
Synes det er så kjekt å se når en har pyntet innsidene og baksiden også, og ikke bare fremsiden.
Masse lykke til!!
Gratulerer med publiseringen og awarden!:-)
Det er ett utrolig flott kort så ikke rart noen plukket ut det;-)
Herlighet for noen flotte kort du lager Bente:-)
Ha en fin søndag!

Klem,
Astrid

Maya sa...

Åhhh dette var bare så vakkert!!
Nyydelig malt,lekre detaljer og så utrolig nydelig på alle sider!!
Lykke til :)
Klem fra Maya

Bloggarkiv

Print