søndag 7. februar 2010

A whiff of joy challenge #65

Jeg har vært på mitt første treff :) gårsdagen ble tilbragt blant likesinnede på Søftelandstreffet. Utrolig koselig arrangement. Jeg, Audhild, Janne og Camilla storkoste oss og ser allerede frem til neste treff!

Etter å hatt lite eller ingen kortlaging i det siste fikk jeg laget ikke mindre enn 3 kort i går samt malt flere motiver så inspirasjonen er på topp igjen, så nå håper jeg tiden strekker til også!

Kortet under ble laget eller ferdigmontert etter at jeg kom hjem igjen - klarte liksom ikke helt slippe tråden (ha ha)

Motiv fra Whiff of Joy malt med distress ink refiller. Papir er Graphics 45, det orange var jeg så heldig å få "låne" av Camilla.


Jeg tenkte at jeg kunne delta på utfordringen hos Whiff of Joy challenge blog med kortet hvor temaet er "love".


Har lagt litt glitter på teppet samt på blomstene.


Punch fra Martha Stewart og alle kantene er svertet med vintage photo. Swirlen er Bosskut (stanset ut med min splitter nye grønne maskin ;))


Tusen takk for at du stakk innom. Ha en fortsatt fin søndag.

10 kommentarer:

Jeanette sa...

Du er så flink med farger, altså. Flink til å bruke forskjellige farger. Herlig kort, Bente! :) Godt å se at du er i slaget igjen. Klem.

Janne sa...

Takk for i går:)
Nyydelig kort;D Så flott resultat!! Detaljene er lekre....
Tenker den "lille grønne" ruller hele dagen:D
Så må me snart treffest igjen!!!

Unknown sa...

nyyydelig kort i herlige duse farger! Nydelig oppsett og lekkert fargelagt!
♥♥♥♥

Klem,
Jorunn

Camilla sa...

Takk for i går!! Det var kjempekoselig, og moro å se du er i gang igjen!:))
Kortet er skikkelg flott, og så artig å se hvordan det ble tilslutt!
Klemmer fra Camilla.

Karita sa...

What a beautiful card Bente! :)
Your coloring is so soft and beautiful and I love the color combinations.

Hugs,
Karita

Riet sa...

What a beautiful card Bente,i love your image and papers.

Hugs Riet.xx

Papirdilla sa...

Utrolig lekkert kort! Virkelig nydelige farger på papirene. stemplet er så søtt og du har malt det helt perfekt:)

Klem,
Hanne

Meretekj sa...

Kjempeflott kort med mange detaljer.
Du er råflink til å male også.

Victoria sa...

Beautiful card Bente. Love the colours you've used! Thanks for joining us at WOJ this week!
Hugs, Vicky ~x~

Jannes scrappeblogg sa...

Kjempeflott kort. Farger jeg sjelden eller aldri bruker,men de var nydelige!

Bloggarkiv

Print