torsdag 4. mars 2010

Rosa igjen.......

Enten går det dagevis ellers så kommer de på løpende bånd ;) ja jeg snakker om mine kortkreasjoner (hi hi)
Her kommer et jeg laget i kveld ;) trengte litt avkobling etter en slitsom dag...


Dette nydelige motivet fra Magnolia malt med distress ink refiller, papirene er fra Prima.


Litt forskjellige blomster og litt blader og diverse ;)


Blonder og perler må også til, har også sydd rundt alle kanter med maskin og svretet kantene med vintage photo.


Tusen takk for besøket - ha en fin kveld og i morgen er det jo helg - å hvor deilig det skal bli !!

6 kommentarer:

Janne sa...

Heisann:) Så nydelig..er så imponert over kreativiteten din. Lekkre kort alle sammen (guttekortet og Tilda with news) Du er så flink til å få til det "lille ekstra"...
Ellers går jeg å venter på pakke fra Papirloftet bla. noen av de nye fargene... og,ja det snør i dag igjen!!!
Nyt helga;D

Riet sa...

What a gorgeous card Bente,i love your image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Pia sa...

det er bare så nydeligt

Yvonne sa...

Smellvakkert! Mer er det ikke å si om den saken! Helt nydelig fargelagt!
Ha en flott helg!
Klem

Håp sa...

Dette var nydelig, elsker fargene som du har brukt, flott pyntet er det også :)

Klem fra Linda

tone sa...

hei! wow for noen nydelige kort du lager,magnolia stemplene er jo bare så fine,likte veldig godt det gutte korte du hadde laget også.Her var så mye fint å se så eg legg meg til som følger.
Håper du tar deg en tur innom min nyoppretta blogg.
Klem Tone

Bloggarkiv

Print