fredag 14. mai 2010

Endelig et kort....

Det er over 2 uker siden sist jeg laget et kort - ikke fordi jeg ikke har hatt lyst - men tiden har dessverre ikke strukket til. Nå har jeg noen etterlengtede dager med fri, telefonen har jeg gjemt under puten sånn at jeg ikke hører vist den ringer og jeg prøver å la være å åpne mailen :)

Så i morgentimene i dag så laget jeg dette kortet. Har fargelagt noen motiv i det siste - primært med pro markers tusjer - føler jeg må forsvare at jeg har alle fargene med å prøve å bruke dem litt (hi hi)

Mønsterpapirene er fra Prima, og det er blomsten også.

Ikke så mye stæsj på denne gangen. Motivet er et digtal stempel fra Elisabeth Bell.


Tusen takk for besøket - ønsker alle en riktig god 17. mai helg!!

8 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Dette var et kjempe lekkert kort! Nydelig dekorert, og kjempe flott fargelagt!!

;0)Gry-Beate

Camilla sa...

Nyydelig Bente!! Herlig motiv og papirene dine var utrolig lekre!:))
Ha en flott fridag!
Klem, Camilla.

Pinklady 68 sa...

KJempe lekkert kort du har laget idag, Bente! Nydelige mønster ark og søtt motiv:-) Så flott med perle swirlene og blonde bånd til også.

Ha en fin langhelg og 17 mai! Klem Laila.

Riet sa...

Wowww Bente,what a beautiful card,i love your image and the colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Julie sa...

Ååååå..så mye fiiint du lager!! Da måjeg jo bare legge meg til som følger - gleder meg til å se hva du lager fremover!! Blir så inspirert av der flinke damer.. og håper på å få bedre tid og bli flinkere selv med tiden.. :o)

JUlieklem

❤ Kaia sa...

Nydelige kort i herlige farger.
Nydelig fargelagt motiv, og flott pyntet.
Ha ei super 17.mai helg.
Klem fra Kaia

Therese sa...

Nyyyydelig. Herlig motiv, vakre swirler. :)

Stempeltiger sa...

Ohhhh such a really GORGEOUS card Bente!
Love the sweet image. Amazing colouring, papers, pearls and lace.
Hope you enjoy the weekend.
Hugs, Swantje x

Bloggarkiv

Print