lørdag 5. juni 2010

Glitrende Tilda

Et kort fra meg igjen - ikke så mange av de for tiden, sukk..... Har veldig lyst, men hjernen min fungerer vist ikke på hobbyrommet lenger heller.. :( Vel vel - klarte nå å skrape i hop dette i dag da :)

Går vist i grønt nå til dags, kanskje litt inspirert av sol og sommer - det har det vært idag, fremdeles litt kjølig, men det kommer seg vel etterhvert får vi håpe.


Dette herlige motivet fra Magnolia er malt med distress ink refiller, mønsterpapiret er fra Maja Design. Teksten tror jeg er fra Norsk Stempelblad.

Blomster, blonder kjøpt hos Papirloftet (typisk, samme dag jeg får en pakke fra dem kommer det nye Magnolia bladet i nettbutikken..... blir vel nok en ordre på meg da.... :)


Tusen takk for at du stakk innom, ha en herlig lørdagskveld :)

7 kommentarer:

Marte sa...

Dette kortet synes jeg var helt nydelig! Søte detaljer, og flott malt! Og det blondehjertet var så vakkert, da blir det jaggu en bestilling fra meg også da :P
Ha en fin lørdagskveld du også!
Klem

Riet sa...

Wowwww Bente,So beautiful,i love your image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Angella sa...

For et vakkert kort Bente... Nydelig. Og hjertet passer helt perfekt:)

ha en flott helg
Angella

Marina sa...

Wow! That's stunning!
I love the colours and all the beautiful details and the design
ist gorgeous.

Hugs,
Marina

Karita sa...

Hi Bente! :)
How are you my friend? Hopefully great :)
Your card is so beautiful. Tilda looks so beautiful and I love the colours. And that heart is gorgeous!

Have a lovely day! :)

Hugs,
Karita

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort i herlige farger! Så flott malt Tilda med distress:-) og lekkert pyntet!

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.

Anne sa...

Skikkelig flott kort, og den blonden hun sitter på var kjempelekker! :)

Bloggarkiv

Print