søndag 14. november 2010

Go søndag :)

Denne helgen har jeg hatt "frihelg" og den har vært viet kortlaging og sånt gøy :) Fredag reiste mann og barn på "ferie" til min bror og så ble jeg alene en stund men så ramlet det inn 4 herlige damer til meg :) Audhild, Berit, Camilla og Janne. Vi hadde en koselig fredagskveld med litt vin og slikt så bar det på Strilascrap på lørdagen hvor det var enda flere herlige damer. Det var en kjempekoselig dag som varte i 12 timer - og jeg fikk laget 3 kort, 1 telyskort og en gavepose ;)

Først ut kommer dette kortet :)


Det gikk mye i Magnolia for oss på treffet men de er jo så gøye å fargelegge :) Distress ink refiller er brukt, har malt med den nye penselen (springer) som Hjerteboden har tatt inn - og den var faktisk veldig bra - lengre bust enn jeg vanligvis bruker men stiv nok til at det funket. Turkis bånd og brune blomster er også kjøpt hos Hjerteboden.


Jeg likte så godt disse papirene jeg har brukt, de er fra en ny papirprodusent - Riddersholm - som Hobbykroken har tatt inn. Charmsen kjøpte jeg hos Tine på treffet.


Nå får jeg vel begynne å pakke ut igjen alt jeg hadde med meg og så kommer snart mine søte små hjem til meg igjen, det skal bli godt!!

Tusen takk for besøket og ønsker alle en riktig fin søndag - farsdag er det jo og - gratulerer til alle fedre og spesielt til min egen kjære pappa som jeg skal ringe litt senere :)

8 kommentarer:

Riet sa...

So wonderful card Bente,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.x

Camilla sa...

Ååå du er så utrolig flink!! Og kjempekjekt å være med deg i helgen!!:) Du er jo "overproduktiv" på treff... Fikk bare laget et telyskort jeg.. Ehh... Men hadde det veldig gøy da:)
Ha en herlig søndag!
Stor klem fra Camilla

Maria Therese sa...

Hærlig kort!!

Helene sa...

Dette var jo helt nydelig med de lyse fargene. Jeg elsker det! Du er så flink :-)

Grethebella sa...

Nydelig, for noen flotte farger. Arkene du har brukt er lekre og Tilda er jo så søt.
Klemmer fra Grethe

Camilla sa...

Himmel så vackert Bente.
Du har gjort det igen och igen, fina färger och mycket vackert dekorerat.
Ser att ni har haft en riktigt härlig helg tillsammans.
Kram Camilla

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort!! Super søt Tilda...den må jeg bare ha:-) Flott pyntet og herlige farger sammen!

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Anne sa...

For et vakkert kort!
Nyydelig pynt! :)

Bloggarkiv

Print