søndag 6. mars 2011

Påskekort - litt tidlig kanskje....

Jeg pleier ikke lage påskekort - ingen tradisjon for å sende slike her - men jeg har alltid hatt lyst å lage ett med dette herlige motivet. Så her kommer et påskekort - halvannen måned for tidlig :)


Nydelig motiv fra Magnolia malt med distress ink refiller. Papirene er fra Prima. 


Blomstene fra WOC og Hobbyhimmelen. 


Teksten er fra Magnolia's siste kit som jeg snart skal kaste meg over :)

Jeg deltar med kortet hos Just Magnolia hvor tema er "Anything goes with glitter as optional". 

Ha en flott søndag allesammen - her er det 5 mil på programmet - iallefall se på at andre går 5 mil (hihi). 

7 kommentarer:

Karita sa...

Hi Bente! :)
Your card is stunning, my friend! :)
I love those DP´s - so beautiful! And Tilda looks very cute:) Marvelous card design :)

Have a lovely day :)

Lots of hugs,
Karita

Line A sa...

Nydelig påskekort!
Frister jo nesten til å lage det, selv om jeg heller ikke sender påskekort. :p

Louise sa...

Mycket vackert Bente! Jag älskar Hello Tilda i rosa, hon är så läcker då. Snyggt målat och papprena är ju helt underbara!
Kram

Askepott sa...

Neida, det er ikke for tidlig for påskekort. Nydelig var det også. Jeg har sydd høstløper,- men slett ikke fordi jeg er så tidlig ute - heller det motsatte.:-)) Det viktigste er jo at vi får laga noe, ikke sant!! Kreativiteten må ut!! Det er utrolig hva vi får gjort mens vi heier Northug gjennom 5-mila.

Camilla sa...

Åhhh!
vilken härlig fullträff på en fantastisk Norge dag:)
Såå vackert kort, och pappren är bland det söööötaste jag har sett.
Nu är jag kär på riktigt;)
Är det Primas??
Vad heter dom mera?
Vackert målat och pyntat.
Grattis till Guldtet.
Kramar Camilla

toneal sa...

Kjempelekker kort :)

Riet sa...

Beautiful card Bente,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Bloggarkiv

Print