onsdag 1. juni 2011

En gavepose

Her kommer en gavepose jeg lagde på Søftelandstreffet i helgen. Motiv fra Magnolia malt med distress ink refiller. Mønsterpapirene er Melissa Frances (tror jeg).
Jeg ser jeg vist har tatt bilder før jeg laget hull og puttet i bånd til lukking av gaveposen :)

Minner også om gavepose candyen min som du kan vinne ved å delta i ukens utfordring hos Sketch Saturday. Husk å legge inn link til kortet ditt i kommentarfeltet i innlegget mitt her. Fristen er fredag :)





Tusen takk for besøket!

10 kommentarer:

Christina C. sa...

OMG...sooooo sweet and precious! This little girl is colored to perfection and the details are stunning!!!!!!

Askepott sa...

Kjempelekkert. Så flott med den blondepynten bak motivet og den nydelige pynten. :-))

Connie sa...

Såååå lekker pose.
Klem :D

Kari sa...

Nydelig, nydelig, nydelig pose! Utrolig sarte flotte farger! Tenk å få denne da, snakk om heldig mottaker!

Ha en super torsdag!
Klem Kari

Gro sa...

Nyyydelig. Klem :o)

debby4000 sa...

Oh this is gorgeous.
luv
Debby

bente_me sa...

Utrolig lekker gavepose! Elsker det stempelet:) Blir inspirert til å scrappe sjøl på fridagen:)

Riet sa...

So beautiful Bente,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Angella sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min...:)
Så vakker Tilda er i denne gaveposen. Nydelig fargelagt.

ha en flott langhelg
Angella

Jo sa...

You certainly know how to colour an image beautifully :)
another stunning creation!
Jo xx

Bloggarkiv

Print