torsdag 15. januar 2009

Bursdagskort til mamma!



Mamma har fått kortet sitt så da kan jeg legge det ut her :-). Har brukt motiv fra Sugar Nellie, og fargelagt med Promaker tusjer. Gøy å prøve noe annet enn distress, selv om jeg tror jeg liker distress ink best. Har og kjøpt meg fargeblyanter på Nille (de skal funke sies det...), og luktfri (alt er relativt da...) terpentin og skal forsøke meg på MCP - teknikken. Gøy å ha flere varianter å bruke på fargelegging. Mønsterpapiret er fra Bo-Bunny, rosene er Mulberry roser, halvperler fra KaiserCraft og "mamma" teksten er stanset ut fra QK.

Takk for at du besøker bloggen min!

2 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Flott kort! Det ble nok en glad mamma!

Det ligger en award til deg i bloggen min ;o)

Klem fra meg til deg

Liv sa...

Wow så flotte kort du lager. Her må jeg nok følge med for litt inspirasjon, har nemlig nettop begynt med kortlaging selv, kjempeartig hobby!

Liv

Bloggarkiv

Print