onsdag 4. mars 2009

Adorable..

Digital scrapping er utrolig gøy - jeg har kost meg med denne de siste dagene. Fulgt en tutorial hos Taylor Made Design. Ganske stolt av meg selv som har klart det sånn noenlunde...Fikk ikke helt til den fargebrushingen på sidene men, men... Det finnes så mange flotte tutorials på digital scrapping hos Taylor Made og jeg klør i fingrene etter å få tid til å sette meg mer inn i det. Er tidkrevende og tid er jo ikke akkurat det jeg har mest av :-). Men har nå fått stappet 3 GB ekstra RAM inn i pc'en så nå går det som det suser her (LOL).


Skal vi se credits må jo også informeres om - så her kommer:
Brushes, paper og sommerfugl fra www.feifeistuff.blogspot.com kjøpt hos www.oscraps.com
Paper blocks fra Emily Merrit (www.wearestorytellers.net)
Color cast action set fra Taylor Made Design (www.taylormade-desings.net)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Fy søren dette var stilig!! Og for en søt baby du har!:)
Klem, Camilla.

Eva Helen sa...

sååå lekker lo du har laget.Kjempe søt!

Riet sa...

woww Bente,what a beautiful cards and creations,l love them all.

hugs Riet.x (nederland)

Bloggarkiv

Print