tirsdag 17. mars 2009

En liten Bildmälar til..

Gjesp - jeg er så utrolig trøtt idag - har ikke vært mye søvn i natt. Christina fikk noe som minnet om falsk krupp sent i går kveld, så det var litt skummelt. Fikk kontroll over pusten og hosten etterhvert og resten av natten forløp relativt greit for henne. Minsten var også veldig urolig - sukk lurer på når jeg skal få en hel natt med søvn igjen......

Kortet jeg laget (før uroen startet :-)) er igjen med motiv fra Bildmälarnas motivstempel, malt med distress ink refiller, papirer fra 7 Gypsies og en til som jeg ikke husker navnet på. Blomster fra Papirloftet, blad fra Prima, roser fra WildOrchidCrafts, halvperler og tekststempel fra Stempelglede.

Nærbilde - er litt glossy på rosene som vanlig.



Takk for at du besøker bloggen min!

4 kommentarer:

Audhild sa...

Flott kort igjen. Stempelmotivet var helt herlig.
Du er ikke den eneste som drømmer om en hel natt med søvn....

Pia sa...

hvor er det et nuser kort, sødt stempel og dejlige farver du har brugt

Riet sa...

what a beautiful card Bente,l love the image.

hugs Riet.x

Kristin sa...

En hel natts søvn, ja... Kjenner til det ønsket! Mitt blir forhåpentligvis oppfyllt i helga! :D
Det er godt over ett år siden sist jeg sov ei hel natt sammenhengende. :)

Anyway - kjempe herlig kort du har laget! :D Bildmålerna har så mange søte stempler!

Bloggarkiv

Print