onsdag 1. april 2009

Vennekort / A card for a friend

Dagens kort er et vennekort med motiv fra Whiff of Joy. Jeg har gjort nok et forsøk på Promakers tusjene, men får det ikke til med skyggelegging så da har jeg tatt frem Prismacolor blyantene og skyggelagt med dem - det går jo an det og da... He, he - ser plutselig at jeg glemt å fargelegge håret.... er det mulig??... jaja det blir da ordnet før jeg gir fra meg kortet altså :)

Todays card is a card for a friend with a stamp from Whiff of Joy. Colored with Promakers and Prismacolor pencils. The sentiment translates to "Friend".

Dekorert innside.... -- Inside the card


Noen nærbilder... -- A few close ups...




Tusen takk for at du besøker bloggen min!!

Thanks for visiting my blog!!

2 kommentarer:

Riet sa...

wowwww Bente,what a beautiful card,l love the stamp and colours.

hugs Riet.x

Papirdilla sa...

Dette kortet var veldig fint. Flotte farger og nydelig pynt. Og motivet er jo veldig søtt, da...

Bloggarkiv

Print