mandag 27. september 2010

Best friends

Jeg ble nesten helt stum når jeg fikk melding om at ett av kortene mine var valgt ut hos StampArtic's Walk of Fame for september.


Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne :) men ble selvsagt hoppende glad ;) Du kan se kortet som kom med her

Over til et annet kort jeg har laget for en stund siden, magnoliakort igjen, denne gangen med disse supersøte vennene - motivet er malt med distress ink refiller.

Mønsterpapirene er fra Maja Design, blomster fra WOC og Hobbyhimmelen. Bladene er QK.

Tekststemplet er fra Papirloftet og det samme er båndet. Sommerfugler stanset ut med Martha Stewart punch.


Takk for besøket - ønsker deg en riktig fin uke!

8 kommentarer:

Camilla sa...

Fordi du fortjener det!!!:)) Gratulerer så masse, utrolig gøy!
Og kjempesøtt kort med søtt motiv!:) Ser jeg nesten har fargelagt helt likt til kortet mitt til Hobbykroken:)
Ha en fin kveld!
Klem, Camilla

Pinklady 68 sa...

Gratulerer Bente...velfortjent...et nyyydelig kort!!
Samme er dette her:-) Lekkert pastell kort utrolig flott pyntet!!! Herlig Magnolia motiv du har fargelagt:-)

Klem Laila.

Alberto sa...

WOW, Bente!
I love your creation: The flowers, the stamps, the papers, the ribbon, and the heart are pretty!

big, big Hugs, Albert

Grethebella sa...

Så flott kort.
Nydelige farger denne gangen også.
Herlig Magnolia stempel..
Klem Grethe

Marina sa...

Congratulations Bente, you deserved it!

Your card is absolutely beautiful!
I love this image, the colours and papers and the design is fabulous as always.

Hugs
Marina

Anne sa...

Så nyyydelig! Superflotte detaljer og pynt! :D

Riet sa...

So wonderful card Bente,I love the image and the colours.
So beautiful papers and the details.

Hugs Riet.x

Juls sa...

just the most beautiful card! Hugs Juls

Bloggarkiv

Print