lørdag 4. september 2010

Blomster til deg

Lørdag og helg - ah trodde aldri denne uken skulle ta slutt - laaange dager og for mye å gjøre - men nå skal det iallefall slappes av :)

Koste meg med et lite kort i går kveld - ble lite tid ellers i uken. Dette nydelige motivet fra Magnolia er fargelagt med Copicser.


Jeg har falt pladask for de nye papirene til Prima, Jack & Jill så jeg måtte kjøpe både 12x12 og en blokk med 6x6. Så det blir sikker mange kort i denne serien framover - hi hi....

Motivet er fargelagt med BG000,BG10,BG11,R22,R20,R00,R000,E41,E59,E000,E00,E11,E13,R85 - tror jeg fikk med meg alle her :)

Blomster fra Papirloftet og WOC, litt perler og glitter må også til.

Posttempelet i hjørnet er rub on - husker ikke fra hvor.


Da ønsker jeg dere alle en riktig god helg og takker så mye for besøket :) Vi skal besøke familie i vakre hardanger så skal bli deilig å slappe litt av en dag og to!!

10 kommentarer:

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Hei!
Nydelig kort... Så utrolig mye flott pynt og mange detaljer... Morsomt å sitte å studere litt. Finner nye ting hele tiden på kortet!
Lekre farger!

Klem fra meg

Kari sa...

Så nydelig kort Bente! Flotte farger sammen.

Ha en flott helg!
Klem Kari

Anne sa...

For et kjempeflott og lekkert kort, fantastisk pynting! :)

Lisbeths kort og scrap sa...

For et deilig kort. Fullt av vakre detaljer, og nydelig farget. Du er så flink! Gleder meg til å følge med videre.
Riktig god helg,
hilsen Lisbeth

Gro sa...

Nydelig Tilda kort. Og de papirene dine var kjempefine.
Klem :o)

Janne sa...

Heisann
Rekner med du har hatt en fin dag i sola her i Hardanger:)
Kortet var veldig lekkert! Mønsterarkene var flotte!
God helg vidare...;)

Juls sa...

gorgeous! love the soft colours and the mix of pearls!! hugs Juls

Therese sa...

Nyydelig. Så vakkert pyntet. :)

Pinklady 68 sa...

Et lekkert Magnolia kort, Bente!!
Flott fargelagt og nydelige mønster ark.
Ser gjerne flere kort med disse papirene ja:-)

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Camilla sa...

Herlig kort Bente!!! Og så flotte papirer da, de må jeg sjekke ut;)
Ja tipper dere koste dere på sjøen i dag!:) Helt nyydelig vær, som jeg måtte nyte inne på skolen... Urk!
Ja vi må treffes snart, bare å komme når du kan!!! Vi har pratet om å treffes snart, og hadde vært gøy en dag det passer for deg også. Gi oss en lyd!
Ha en flott kveld!
Stor klem, Camilla.

Bloggarkiv

Print