lørdag 31. august 2013

Bryllupskake til en helt spesiell person ❤

I sommer har jeg brukt en del tid på å fundere på noe spesielt jeg kunne lage til en spesiell kollega jeg setter enormt stor pris på som giftet seg i juni med sin kjære.

Han steller istand bryllupsfest for venner og kollegaer på lageret på jobb i dag. Dessverre har jeg ikke anledning til å delta men håper han og hans kjære vil sette pris på denne kreasjonen :):)

Det er ikke noe spesielt hokus pokus her, bare enkel bretting av esker i 3 ulike størrelser og masse lim ;)

Den nedersten boksen er 10" x 10"
Midterste er 8" x 8"
Og øverste er 6" x 6"

Høyden på hver boks er 1 1/2" og så har jeg brukt 1/2 " til å brette inn slik at jeg kunne lime boksen på den under.

Rundt hver boks/"kakelag" har jeg brukt blonder.
Massehvis av hvite blomster/roser i ulike størrelser som er knyttet sammen ved hjelp av stilkene.
Som pynt på toppen har jeg stemplet et hjerte fra Stempelglede og embosset det med sølv.

Kortet som følger med er laget i samme stil, navnene er printet ut på bazill papir.
 og printet ut på bazill hvit kartong. Alle boksen er av hvit kartong. 










Selvsagt måtte det jo følge med et bryllupskort i samme stil, så her har jeg tatt to 12 x 12 bazill ark i hvit og limt sammen. 
Bildet av brudeparet er tatt av A. Ø Foto - delt av de og av brudgommen selv så jeg "lånte" det og printet det ut på hvit bazzill. 
Masse hvite blomster og blonder samt sølv hjerter og navnene er printet ut fra PC. 


Tusen takk for at du titter innom - ønsker deg en riktig fin lørdagskveld!!
Selv koser jeg meg med veslejenta på MGP jr finale i Oslo Spectrum i kveld - moro!!

Innlegget finner du også i Hjertebodens blogg!

2 kommentarer:

Veronique sa...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si....har ikke ord.

Det er rett og slett kjempe lekkert, Bente ♥

Brudeparet kommer til å bli kjempe fornøyd :)

Kos deg på Oslo Spektrum!

Veronique

Linda sa...

ååå... så nyyydelig!!!

Bloggarkiv

Print