mandag 5. august 2013

Enda ett :)

Av og til har jeg en sånn helg hvor jeg er svært produktiv, 3 motiver malt og 3 kort laget :)
Og så pleier det stoppe opp litt... ;)

Men det betyr jo at dermed har jeg noe å vise idag også :)

Nok et motiv fra siste kolleksjon har blitt fargelagt med distress ink refiller og markers. Fargen på kjolen er dried marigold og er fargelagt med markers.
Mønsterpapir er maja design, blomster er litt petaloo flowers, prima, I am roses.
Og så har jeg jo forsøkt med litt fran-tage jeg også :)

Tusen takk for at du titter innom og ha en flott mandagskveld :):)







7 kommentarer:

Christina C. sa...

This is a most beautiful creation.....a masterpiece!!!!!

Åse-May sa...

Nydeligt....:)

Elin sa...

Nydelig! Fargeleggingen er en fryd som vanlig :)

Elizabeth sa...

Helt nydelig. Fantastisk fargelegging og kjempefin fargekombinasjon. Takk for inspirasjonen! Klem, Elizabeth x

June sa...

Så nydelig fargelagt motiv. Og så fin farge den dried marigold som du har brukt! Et lekkert kort!
Klem, June

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flott kort og FOR en nydelig fargelegging...wow..

Klem,Kjersti

Heidi sa...

Utrolig lekkert og nydelige farger du har brukt her.

Klem Heidi:)

Bloggarkiv

Print