torsdag 2. oktober 2008

Dagene går og går.....

Termin var 30.09 så jeg går da fremdeles her og venter på at noe skal skje. Det begynner å røyne på nå etterhvert og kjedsomheten holder på å gå meg på nervene. Her leker Christina fotomodell av noe slag - potensiale? Absolutt!! Men så er jeg jo inhabil da :-)

Etter flere måneder med maling og maling og maling begynner det å nærme seg ferdigstillelse av stuen. Alle vinduer og vegger er nå så godt som ferdigmalt og jeg å si meg svært så fornøyd med sluttresultatet. Burde være gravid oftere hvis jeg hadde fått like mye energi hver gang, he, he...



Fant noen søte bilder av Christina fra tidligere - her med lille Emma som er jevngammel (3 uker eldre). De hadde det utrolig artig med hopping i senga her....

Her sammen med sin kusine Mathea i ivrig diskusjon om etter eller annet som vi nok aldri får innsyn i.... Men det er vel kanskje like greit...
Vel av mangel på noe å finne på så er jeg begynt å lete etter hobbyer....Problemet mitt er at jeg ikke er så veldig flink i å opprettholde interessen på ting jeg finner på, men en arbeidsnarkoman som er nødt til å ha permisjon av naturlige grunner må finne på noe å gjøre...
Her følger noe av det jeg har puslet med de siste ukene mens jeg har vært i permisjon....

Det er litt gøy med sånn knyte-tepper. Christina er veldig klar på at Ole Brum teppet er hennes så da blir det vel sånn....

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Print