lørdag 10. oktober 2009

Sarah Kay Christmascard

Jaja det kommer julekort på løpende bånd her fra meg :) men nå skal jeg faktisk lage et par ikke julekort for å avveksle litt (hi hi)

Dagens kort er med dette nydelige motivet fra Sarah Kay, malt med distress ink refiller.

I've made quite a few christmas cards lately and here's one more! This time with motif from Sarah kay, as usual colored with distress ink refils. The papers are from Ladybug & friends. 


Mønsterpapiret er fra Ladybug & friends - er så mange nydelige papirer i julekolleksjonen deres!!

Nærbilde av det nydelige motivet.



Jeg har sydd rundt alle kantene, på den brune kartongen bak har jeg brukt en Cuttlebug embossing folder med prikker. Merkelappen er en chipboard som jeg har puttet crackle paint på og stemplet med et tekststempel - tror kanskje jeg har fått det en gang som gave i en bestilling fra Funkykits.


Blomstene er fra Papirloftet, Prima og Wild Orchid Crafts.

Rammene rundt bildene er laget av Xtina.

Tusen takk for at du stakk innom - og takk til dere som legger igjen en kommentar - setter stooor pris på dem alle!!

Thanks for stopping by!!

11 kommentarer:

Audhild sa...

Flott kort du har laget. Nydelig fargelagt.
Ønsker deg en fin lørdagskveld

SIV sa...

Utrolig nyyydelig kort du har laget,- husker du fargene du har brukt,- de må jeg løpe og kjøpe. Hva har du brukt på det hvite på motivet?

Håp sa...

Nydelig kort! Veldig fint fargelagt og fine farger :)

Klem, Linda

Anonym sa...

For noen nydelige kort du har laget, og nydelig fargelagt.

Janne sa...

Nydelig Bente! Så fine farger på papirene...lekkert! Motivet er jo veldig søtt, men ekstra fint med din fargelegging;)Blomstene er perfekt plassert.

Camilla sa...

Kjempeflott julekort igjen Bente!! Og det motivet er bare for lekkert!!:)
Gleder meg til å se ikke julekortenen dine også;)
Klem, Camilla.

Unknown sa...

Nydelig julekort og herlige vinter farger!
Er så flott det motivet! Har det og håper eg snart skal få brukt det!
Takk for inspirasjonen!

Klem,
Jorunn

Pia sa...

du er så dygtig til at farvelægge motiver, så lækre farver og motiv deu har brugt

Karita sa...

Ooh, what a beautiful card Bente! :)
I just love these new Sarah Kay christmas stamps. Your colouring is so beautiful. And also the backroundpaper is awesome.

Have lovely rest of the day :)
Hugs,
Karita

❤ Kaia sa...

NYDELIG kort.
Det er så flott det motivet du har brukt, tror nesten jeg må kjøpe det jeg også.
HA en flott søndagskveld.
Klem fra Kaia

Iren sa...

Så mye skjønnt du har laga siden sist jeg ar innom bloggen din Bente!!!

Herlige fargelegging !!!

Klem

Bloggarkiv

Print