tirsdag 30. mars 2010

Konfirmasjon - guttekort...

Jeg har et konfirnasjonskort å dele med dere i dag, nok en gang denne kjekke herremannen fra Whiff of Joy som jeg synes egner seg veldig godt ;)

Ikke helt bra lyssetting for bildetaking i dag så fargegjengivningen ble litt rar ser jeg :)

Fargelegging med distress in refiller, papirer fra Prima, sydd på kantene, svertet med vintage photo. Tekststempel fra Stempelglede, samt kantstempler også derfra. Grungeboarden har fått crackle paint i fargen vintage photo på seg. Masse inspirasjon hentet fra Camilla som vanlig ;)

Ha en fin kveld, og takk for at du tok turen innom!

8 kommentarer:

Karita sa...

Great looking card Bente! :) Image is so handsome and colours of your card are great too.

Hugs,
Karita

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Motivet passer sååå godt til rn konfirmant synes jeg...
Ha en riktig fin påske.
Klem fra Kaia

Camilla sa...

Kjempestilig kort Bente!!:) Et perfekt stempel til konfirmanter det!
God påskeklem fra Camilla.

Kristin sa...

Så fint det ble! :D
Ser at jeg må bli flinkere til å bruke grunge-stemplene... Det blir så lekkert når du bruker dem!

Jeanette sa...

Utrolig nydelig kort, Bente! du lager så lekre kort, og ja, inspirert av Camilla blir vi vel alle, så flotte kort hun lager. men må si du ligger henne tett opptil. Veldig flott det du lager! Ha en fin påske! Klem.

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempeflott kort du har laget!
Kan noen ganger være en utfordring å lage guttekort ,men du klarte det med glans ;0)

Anne H. sa...

Så utrolig flott gutte-konfirmantkort du har laget!
Flott malt motiv og fine detaljer.
Mange andre flotte kort i bloggen din også, jeg har kost med å bla igjennom noen nå.
Ønsker deg ei riktig god påske.
Anne :)

Kari sa...

Du har som vanlig laget et knallflott kort!

Har en liten award til deg i bloggen min. Og så vil jeg ønske deg en riktig god påske!

Bloggarkiv

Print