lørdag 23. oktober 2010

Jule Edwin igjen :)

Nok et julekort med søte Edwin fra siste Magnolia kit - denne gangen fargelagt med Copics sketcher.

Prøvde meg på å lage noen tagser som er dynket i kaffe her om dagen - ble litt stilig, men fikk det ikke helt til slik som på tutorialen  - kanskje jeg ikke lot det ligge lenge nok eller hadde for lite kaffegrut i - jaja, det lukter iallefall kaffe av tagsene om ikke annet :):)


Rød farge kombinasjonen jeg har brukt plukket jeg opp fra Marianne og den består av E19,E07 og T5. Jeg var jo litt skeptisk siden E er jo brunfarger men tenkte jo at dette kan jo Marianne og kjøpte meg fargene - og jammen var de røde likevel :):) Skal aldri tvile mer - hi hi...

  

Tusen takk for besøket og ønsker alle en fortsatt riktig fin helg!!

6 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Kjempe nydelig, og Edwin er fantastisk fargelagt!! Er nok et må bare ha stempel....

;0)Gry-Beate

Riet sa...

So wonderful card Bente,I love the image and the colours.
So beautiful papers.

Hugs Riet.x

Hildegunn sa...

Nydelig kort, flott farget trykk!
Herlige julefarger på resten av kortet også!

En fin søndag ønskes deg!
Klem

Wenche sa...

Et herlig julekort, Bente!!! Nydelige papirer og så flott fargelagt Edwin. Gir en skikkelig go følelse dette kortet :)
Ha en super søndag!!
Klem, Wenche :0)

Tara Godfrey sa...

OMGosh, Benet this is absolutely adorable!!! These papers are perfect for this sweet image of Edwin...just love them together and Edwin is coloured flawlessly! I love all the details on this card...the flowers and berries are so pretty! It is soooo gorgeous!
Hugs,t

Anne sa...

For et nydelig kort!
Herlig fargelegging og flott oppsett! :)

Klem.

Bloggarkiv

Print