torsdag 3. mars 2011

En kortbok til en mann :)

Det er jammen ikke enkelt å lage kort til menn men jeg ble ganske fornøyd likevel - selv om jeg klør i fingrene etter å kaste på et par roser og litt stæsj her og der - men klarte å styre meg :)


Mønsterpapirene er fra Prima, bildet er et utklippsbilde fra Minnehjørnet (tror jeg). 


Tim Holtz klokke med litt crackle paint på (inspirert av Camilla). 


Enkel innside, har brukt magneter som lukkemekanisme. 


Takk for at du titter innom - og takk for alle hyggelige kommentarer ♥♥♥
Ha en riktig fin fredag!!

6 kommentarer:

Christina C. sa...

Love your beautiful vintage creation....absolutely STUNNING!!!!

Erica ♥ sa...

This is super again, very lovely.
Have a nice weekend. Hugs Erica.

Riet sa...

This is so wonderful Bente.

Hugs Riet.x

Audhild sa...

Stilig kortbok du har laget. Jeg er enig med at det er vanskelig å lage kort til menn. Jeg synes pyntingen er det vanskeligste. Lurt å bruke klokken fra Tim Holtz

Janne sa...

Flott bok Bente! Du får det til du!
Godt å få litt inspirasjon til sånne guttegreier...;))
Tror du vet hva jeg driver på med...de 7 g...det er en stor utfordring! Og i tillegg er det siste dagen med ferie, tvangskosing!! hehe
God helg♥

Rach sa...

this is gorgeous, so clean and fresh.. like just ironed laundry.. love the image and the embellishment you added hun. hugs rachxx

Bloggarkiv

Print