søndag 19. juni 2011

Gratulasjonskort til en 29 åring :)

Jeg fikk bestilling på et morsomt kort til en gutt/mann som blir 29 år.......Fryktelig vanskelig - morsomt elementet fikk jeg ikke til - men vi får se om det blir akseptert likevel....krysser fingrene :)

Motivet er fra Tickled Pink Stamps - digital stempel - mitt første fra denne - og absolutt ikke det siste :):) Jeg har fargelagt med copics sketcher. 

Mønsterpapirene er fra en av de nye papirkolleksjonene til Maja Design og jeg har shoppet den hos Hjerteboden :) Ellers klokke fra Tim Holtz, tekst stempel er vel norsk stempelblad. Kantstempler rundt motivet er fra Stempelglede. Det samme er bursdagsteksten inni kortet. 




Takk for at du tittet innom - ha en flott uke ♥

7 kommentarer:

Camilla sa...

Kortet ble knallstilig!!!:) Er sikker på at alle parter blir fornøyde med dette!! Skal nok bestille meg noen TPS jeg også, må bare ta ferie først:)
Ha en fin uke!
Klem, Camilla

Janne sa...

WOW Bente! Dette ble jo helt perfekt!
Jeg er imponert♥
Klem

Juls sa...

wow!!! this is just fab!!! Hugs Juls

Anne sa...

Haha, jeg ser utfordringen i den bestillingen ja. ;) Men dette ble virkelig et flott kort, herlig sammensatt, fine farger og så kult motiv. :)

Klem, Anne.

debby4000 sa...

Oh this is fabulous.
luv
Debby

Riet sa...

What a gorgeous card Bente.

Hugs Riet.xx

Faye sa...

This is a very cool card. Love the stamping around the edge of the image. Have a great week. xxx

Bloggarkiv

Print