mandag 10. september 2012

Børstet støv av Sarah :)

Nok en uke er i gang og jeg tenkte å starte den med å vise et kort jeg laget i helgen :)
Jeg fikk så lyst å grave frem et gammelt Sarah Kay motiv, jeg blir på en måte aldri lei av dem så innimellom drar jeg frem spesielt dette som vel må sies å være min favoritt :)

Jeg har fargelagt med distress ink refiller og markers. Mønsterpapirene er Pion design og masse blomster av forskjellig slag :)

Ha en flott uke og takk for at du titter innom :)





11 kommentarer:

Camilla sa...

ÅÅÅååå dån! For et vakkert kort Bente!!:) Og fargeleggingen din er helt perfekt <3
Håper vi får til en malekveld igjen snart.
Klemmer til deg min venn!

Gro sa...

Nydelig kort, nydelig motiv og vakkert fargelagt.

Klem :o)

Eddie sa...

Fenomenal fargelegging!! Fantastisk kort!! Du er superflink!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Sissel sa...

Vakkert alt sammen :)
Klem Sissel

Rita sa...

Så nydelig :) Motivet er kjempe fint og så fint farget :) Flott med glittret :) Klem Rita

Cathrine sa...

VAKKERT kort :) Fargeleggingen din er jo bare helt utrolig!

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Heidi`s roteloft sa...

Du har brukt en flott støvkost må jeg si.
Dette motivet er bare så herlig.
Nydelig kort du har laget med fine farger.

Klem Heidi:)

Nannieflash sa...

Hi Bente, wow what a stunning card, love your floral spray and all the glitter, that image is so cute to. hugs Shirleyxxxx

Lizy sa...

This is so gorgeous Bente! i love the glitter and the flowers are perfectly matched with your image and papers!
Lizy x

Cornelia sa...

Ett helt ljuvligt kort! Så fint färglagt och alldeles underbara blomster!

Såååå vackert!

Ha en skön helg!

Bloggarkiv