søndag 10. februar 2013

Hei og gratulerer med dagen alle mødre der ute ♥

Jeg har nettopp tilbragt litt kvalitetstid med minstemann i bassenget - 
veldig moro for både mor og sønn :)

Jeg har laget et lite inspirasjonsbilag til Hjerteboden - du finner dette innlegget også der :)
Motivet er fra The Paper Shelter, og heter Cool Waitress, og hun er fargelagt med copics. 



Tallene er stanset ut med Tim Holtz XL alphabet die. Så har jeg fargelagt tallene med copics i samme fargenyanse som brukt på kjolen på motivet. 
Så har jeg lagt en del lag med glossy accents på tallene for å få den hevede effekten. 


Så har jeg også brukt copics til å få fargenyansen til å matche motivet ved å bruke Copics Airbrush





Da takker jeg så mye for at du tittet innom - ønsker deg en fortsatt fin søndag ♥

Husk å også utfordringen vår i Hjerteboden i februar - hvor vi vil se vinter/snø inspirerte kort. 
Flott premie til vinneren ♥

6 kommentarer:

Sharon sa...

Love this beautifully coloured image and how you have sprayed the flowers to match. The papers are gorgeous as is the design.
Hugs Sharon. x

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort med et herlig motiv! Litt av en servitrise! Hun var "fresk" hun!! Flott med de matchende fargene, ser moro ut med air brush!
Ha en flott dag! Klem fra Anne-Eddie :)

Åsa aká Scraphorse sa...

Underbart fint och färgmatchat!

Kramen

Riet sa...

What a wonderful card Bente.

Liefs Riet.

Nannieflash sa...

Oh wowee what a stunning card I love what youve done with the spray I really must give it a go, a gorgeous design and colour choice. hugs Shirleyxxx

Kjersti sa...

Så lekkert kort Bente, nydelig fargelagt motiv!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Bloggarkiv

Print