tirsdag 21. oktober 2014

BABY GAVEPOSER TIL GUTT OG JENTE


I dag skal jeg vise dere noen søte baby gaveposer jeg laget for KREATIV SCRAPPING bloggen. 
Temaet denne måneden i utfordringen vår er jo baby så her kommer to baby gaveposer, en til gutt og en til jente laget i samme stil. 


Begge gaveposene er laget med samme mål, jeg har klippet til en papirpose i kraft til ca 12,5 cm i lengde. 
Så har jeg funnet rosa og blå mønsterpair blant alle de nydelige papirene til MAJA DESIGN
Alle kanter er svertet med DISTRESS INK PADS i fargen Vintage Photo. Og så har jeg sydd rundt alle panelene. 

Baby teksten av tre (fant den ikke i nettbutikken nå så den er kanskje utsolgt) har jeg først embosset med hvit embossing. Så har jeg igjen lagt på VERSAMARK og så embosset med FRAN TAGE i fargene Shabby pink og Shabby blue. 



Magnolia babyen er fargelagt med DISTRESS INK refilller, pyntet med mange blomster, kakeserviett bak motivet, bånd til å knytte sammen gaveesken. 
Har brukt eyelets til å lage hull til båndene. 



Håper du blé inspirert :)
Husk at det fremdeles er tid til å delta i utfordringen vår, link til utfordringen finner du her
Ha en fortsatt fin dag!

Klem fra Bente

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelige poser! Vakkert dekorert og fargelagt! Klem fra Anne-Eddie ;)

Magda sa...

Very, very sweet and tender, lovely cards!!!!!

Bloggarkiv

Print