onsdag 17. desember 2014

Stationary box for KREATIV SCRAPPING

Julen kommer stadig nærmere, idag skal jeg vise dere en STATIONARY BOX som jeg har laget. 
Mal på dette finner dere her.
Innlegget finner dere også i bloggen til KREATIV SCRAPPING


Boksen er kledd med mønsterpapir fra MAJA DESIGN.
Juleklokkene er en dies fra MEMORY BOX.


Inne i boksen er det 3 kort, 1 gavekortholder, 2 julepakke tager.





De 3 enkle kortene er laget med PION DESIGN sine mønsterpapir.
Den første har jeg lagt en stjerne dies utenpå fra MEMORY BOX og teksten er en gammel MAGNOLIA tekst som jeg har klippet ut.


Enkelt og kun de flotte PION papirene som fremheves, teksten er embosset.



Det er jo bare fantastien som setter grenser for hva man kan putte inn i en sånn boks, jeg har sett eksempler på at man har f.eks en notisbok der, en penn til å skrive med osv.
Håper du fikk lyst til å gjøre et forsøk på å lage en slik og fylle den med det du måtte ønske!

Takk for at du tittet innom idag og ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig alt sammen!! Lekkert innhold og boksen er kjempefin!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Nissemann sa...

Oi, kjempekult!

Bloggarkiv

Print