torsdag 19. februar 2009

After Eight box

Jeg forsøkte meg på en sånn after eight box her tidligere i uken. Har ikke fått lagt den ut før da det har vært en slitsom uke. Minstemann har vært syk - hadde høy feber på mandag og vi ble innlagt på barneklinikken for masse prøvetaking. Heldigvis fikk vi reise hjem igjen om kvelden med åpen retur og de fant vel egentlig ikke noe spesielt annet enn en eller annen virusinfeksjon - heldigvis har det ikke dukket opp prikker og slikt - tror det var det de fryktet (sånn hjernehinnebetennelse) - så jeg har hatt noen bekymringsfulle dager siden, men han er såpass oppegående og har sovet godt i natt så jeg tror vi er over kneiken :-).

Vel tilbake til boksen - det var faktisk veldig moro og faktisk lettere enn jeg hadde trodd å lage en slik. Slet litt med hvordan jeg skulle pynte den - men tror det ble sånn noenlunde. Gaveboksen er iallefall allerede gitt videre :-), fikk meg en liten tur på klubb i går kveld det var gøy - masse god mat og gode venner.


Boksen er pyntet med blomster fra Papirloftet og Prima, grener fra punch, teksten er skrevet ut fra PC, halvperler fra KaiserCraft og blad fra QK.
Det er stappet litt tyll bak blomsten, og så er det en perle og bradramme fra Kort og godt.

Takk for at du besøker bloggen min!

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Print