mandag 2. februar 2009

Babykort jente

Formen er stigende og ungene sover godt - hva er da mer gøy enn å sette seg på hobbyrommet og lage litt kort. Merkelig hvor fort tiden flyr når jeg sitter der inne, klokken tikker mot midnatt og jeg burde strengt tatt hoppet til køys - men stillheten og roen til å gjøre noe JEG har lyst til har foreløpig vunnet diskusjonen :-).

Endelig fikk jeg lage et babykort til en jente. Synes det har vært så mye guttebabyer i det siste (sikkert fordi jeg fikk gutt selv jeg føler det slik), så det var gøy å lage noe i rosa :-). En venninne av meg fikk altså en liten herlig jente her for litt siden - og kortet er til henne når jeg skal på besøk en gang. Alltid godt å ha det klart :-).



Stempelet og teksten er fra Elzybells Art Stamps. Leste om disse nydelige stemplene i en artikkel hos StampARTic her forleden og synes de var uiomotståelige (mange stempler som er det merkelig nok :-)...) Motivet er fargelagt med Prismablyanter og MCP teknikken. Kantene er svertet med fluid chalk.


Blomstene er fra Prima, rosene fra Wild Orchid Crafts. Metallpynt fra Lenes hobbyshop.
Mønsterpapirene er jeg ikke sikker på - hvis jeg finner det ut skal jeg heller redigere innlegget :-).


Ha en fin kveld/natt!


Takk for at du besøker bloggen min!

5 kommentarer:

Nina sa...

Så masse flott du lager. Nydelig dette babykortet:)

Anonym sa...

Her var det masse lekkert! Du er kjempe flink til å kreere flotte kort! Og tusen takk for linken til den lille hobbyshoppen min! Den setter jeg pris på ;)

hilsen Lene

inger synnøve sa...

nydelig kort:)

Anonym sa...

For et nydelig kort.
Å ja det tastaturet ser nok fristende ut ja... tror nok ikke det tar lang tid før hun får seg en egen liksom pc her i huset heller nei. Tihi.

Mary sa...

så mange flotte kort i bloggen din:))
takk for titten
ha en fin helg

Bloggarkiv

Print