søndag 8. februar 2009

3 år og ivrig kortlager :-)


Jeg har fått ordnet litt på hobbyrommet mitt slik med blant annet nytt arbeidsbord og slikt. Mangler fremdeles hyller og diverse - men må jo begynne en plass. Av den grunn har jeg ikke tatt flere bilder enn dette ene (fryktelig rotete enda..) Det jeg ville vise var min skjønne lille datter på 3 som elsker å være med mamma her inne å klippe og lime og tegne. Og aller helst gjøre nøyaktig det samme som mamma gjør. :-)
Hun kan være den mest gretne lille trassige 3 åringen, men sier jeg at vi skal gå inn her og tegne - så blir hun verdens snilleste 3 åring :-).
Takk for at besøker bloggen min!
Here is a picture of my 3 year old daughter sitting in my crafting room. She loves to be in there with me, cutting, pasting and coloring. Hope you se past all the mess in the room, it's not finished yet, LOL.
Thanks for visiting my blog!

1 kommentar:

Jeanette sa...

For ei herlig jente! Minner meg om at sønnen min på 2 1/2 også er helt vill og gal etter å få sitte ved siden av mamma og gjøre akkurat det samme som mamma gjør. Om det er å punche hjørner på papir eller hva. Han skal gjøre det samme! :)

Flotte kort du lager, iallefall. Er innom og kikker her med jevne mellomrom - og du lager helt fantastisk lekre kort - og fargelegger helt nydelig!

Bloggarkiv

Print