mandag 2. februar 2009

Bursdagskort som ikke ble brukt likevel....,

Det har vært dårlig med kortlaging de siste dagene - sykdom, barnedåp og slikt har dessverre gjort sitt til at hobbylering ikke har stått høyest på prioriteringslisten.

Kortet under lagde jeg i nesespray rus på fredagskvelden for Christina skulle i barneselskap på lørdagen. Dessverre så våknet vi opp til 39 i feber og elendig form på veslejenta så noe barneselskap ble det dessverre ikke. Godt hun ikke skjønte det da egentlig for de skulle på ablegøyer (et lekesenter) og det synes hun er kjempegøy :-).

I går hadde vi barnedåp på våre hjemtrakter og det gikk rimelig greit selv om formen vår var noe redusert. Godt det er overstått iallefall :-).

Så til kortet (som jeg jo nå ikke vet hva jeg skal bruke til - kanskje det dukker opp flere bursdager...) motivet er fra hänglar og stÄnglar og er fargelagt med distress ink. Tekststempelet er fra Aud Design. For en gangs skyld har jeg dekorert innsiden også siden jeg jo skulle gjøre kortet helt ferdig ;-) og pakkemotivet er fra Penny Black.

Takk for at du besøker bloggen min!

1 kommentar:

inger synnøve sa...

kjempefint kort dette her.jeg likte spes oppsettet og fargesammensettingen:)

synd du ikke fikk brukt det:(men du kan jo lage ny innside og bruke det på ny:)
klem ifra inger synnøve

Bloggarkiv

Print