mandag 1. desember 2008

StampARTic Challenge #1

Endelig er de i gang over hos StampARTic. Har gledet meg til dette, og håper det blir så bra som jeg tror det blir.. Etter en helg uten kortlaging hadde jeg store kvaler og kunne nesten ikke vente til barna roet seg for kvelden og jeg kunne kaste meg over første utfordring hos StampARTic. Det var å lage et brettekort etter mal fra DT medlem Camilla. Utrolig morsomt kort.




Har brukt stempel fra julekolleksjonen til Magnolia. De er utrolig søte. Det er fargelagt med distress ink refills. Tekststempelet er fra KH design, det er embosset med sølv. Ser bedre ut i virkeligheten enn på bildet. Perlene er fra Kaisercraft.



Stempelet inne i kortet er fra ladybug & friends.


Takk for at du besøker bloggen min!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Herligt kort og flotte farger!

Camilla sa...

WooooW!! Så stilig kort!! Ja den lille magnolianissejenta er veeeldig søt!:) Takk for at d deltar!
Klem, Camilla.

Unknown sa...

Herlig kort i varme nydelige farger!
Takk for at du deltar! :)

klem,
Jorunn

Lynda Nielsen sa...

LOVELY!!!
Very festive. You have done a beautiful job!
hugs
Lynda =)

Pia sa...

Så flotte farver og sødt med brug af stemplet

Kathy sa...

What a pretty card!! Love the colors and that striped paper!! Tilda looks so cute and colored perfectly!! :)Kathy

Miia sa...

So wonderful card, with christmas feeling :) Love colours you have used :)
Thanks for playing with us!
Hugs, Miia

Caroline sa...

ååh, så nydelig kort du har laget!!

Lillemor sa...

Så roligt att vi har kunnat inspirera dig till detta jättefina julkort! Vackra färger och upplägg!
Lillemor

Minnis sa...

Beautiful card, love the christmas feeling in it :o)

Bloggarkiv

Print