mandag 6. april 2009

Ikke et påskekort iallefall ;)

Fredag og lørdag var det så nyydelig vær - ganske fin temperatur og solen skinte som bare det. Endelig vår tenkte jeg, så ble det søndag og det ble regn og surt - dette har dessverre forsatt i dag :( ...
Vel synd for alle som har påskeferie fra idag da.. Vi begynner ikke på "ferien" før torsdag da reiser vi først i bursdagsselskap til min lille niese som blir 3 år!! Og så til mine foreldre hvor resten av påsken tilbringes.

Påskekort har jeg ikke laget og kommer nok heller ikke til å lage, ser ikke helt hva jeg skulle brukt det til ?? så kortet under er nok helt fritt for alt som har med påske å gjøre (hi hi).
Kortet er nok ikke helt ferdig, dvs. at jeg pynter jo innsidene på alle kortene mine for tiden og det er ikke gjort på dette enda. Men er ikke helt sikker på hva kortet skal brukes til enda :)

Motivet fra Magnolia var så herlig syns jeg, det er fargelagt med distress ink refiller. Når står det selvsagt stilt på hvor papiret er fra, men det var noe med Creative et eller annet :)


Takk for at du besøker bloggen min!!
God påske!!

5 kommentarer:

kaylou sa...

beautiful, i love the colours.
Hugs Kaylou xoxo

Riet sa...

what a beautiful card Bente,l love the image.

hugs Riet.x

Murielle sa...

What gorgeous cards!
I love your work, the colours and details are fantastic.
Hugs, Mumur from France.

cats whiskers sa...

Bente this is a stunning card your colouring is perfect, you have a beautiful blog dear
Hug Jacqui x

Lena Katrine sa...

Wow! Så mange flotte kort du har laget i det siste, bente! Nydelige alle sammen!

Tusen takk for de alltid like koselige kommentarene du legger igjen hos meg - det setter jeg utrolig stor pris på!

Ønsker deg en koselig påske, med sol og varme, og koselige puslerier!

Klem

Bloggarkiv

Print