søndag 19. april 2009

Sarah Kay

Et enkelt lite kort fra meg i dag - motivet fra Sarah Kay som jeg tror er en av mine absolutte favoritter er malt med distress ink refiller. Kantene er svertet med vintage photo. Jeg har ikke brukt mønsterpapir av en eller annen grunn - den mørkebrune bazillen er embosset med den prikket cuttlebug embossingmatten. Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad.

A quite simple card from me today with a Sarah Kay stamp, colored with distress ink refils. No pattern paper, but the dark brown bazill is embossed with a cuttlebug embossing folder.


Nærbilde av motivet... -- Close up of the stamp...


Takk for at du besøker bloggen min! Ha en fantastisk søndag. -- Thanks for visiting my blog! Have a nice sunday!

6 kommentarer:

Pia sa...

så super flot malet og dekoreret kort

Camilla sa...

Nydelig Bente!
Ha en super søndag du også:)

Unknown sa...

Nyyydelig kort!!!! <3<3<3
herlige farger og detaljer!!!

klem,
Jorunn

Astrid sa...

Hei Bente,
Kom over bloggen din på Scraptoppen.
Så nydelige kort du lager! Fantastisk fin fargelegging av motivene, flotte detaljer og dekorering på kortene:-)
Ha en fin søndag.

Riet sa...

what a beautiful card Bente,l love the stamp and colours.

hugs Riet.x

kaylou sa...

a beautiful card fabulous colouring and lovely flower.
HUGS kaylou xoxo

Bloggarkiv

Print