torsdag 23. april 2009

Vintage kort - nytt forsøk :)

Halsen er sår og hodet banker - det manglet jo bare at jeg fikk noe også - synes det har gått i sykdom her i huset i hele vinter/vår... Håper det bedrer seg nå når sommeren nærmer seg med stormskritt :) Vel jeg har ikke tenkt å gi meg uten kamp - så solhatt og c-vitaminer er intatt med stor entusiasme - he, he - så da er det bare å krysse fingrene og håper jeg står over.....

Med en liten jente som må være hjemme fra barnehagen pga sykdom så er det ikke mye annet å ta seg til en litt hobbylering... Og mens Aleksander sov så koste vi oss med litt stempling og maling og sånt. Det er alltid stor suksess for vesla det.. Gjorde et nytt forsøk på denne vintage stilen jeg - det ser jo sååå lekkert ut når andre gjør det - men ..sukk.. får det vist ikke helt til nei. Litt bedre enn sist synes jeg da det gikk om ikke annet :)


Brukt en av fremgangsmåtene som er beskrevet i siste Ett trykk.


Litt nærbilder :)


Takk for at du besøker bloggen min!

6 kommentarer:

Riet sa...

what beautiful Bente.

Hugs riet.x

Astrid sa...

Du kan være stolt og fornøyd over dette for det er rett og slett et nyyydelig vintage-kort!!:-)
Synes du er kjempeflink jeg!
God bedring!

Klem,
Astrid

cats whiskers sa...

This is stunning just adore it all
Hugs Jacqui x

Anonym sa...

wow what a stunning creation. hugs rachxx

May-Bente sa...

Hei Bente! Var inne å mysa på bloggen din ikveld, her var det mye lekkert. Nydelig det var det siste innlegget ditt, så det kan du virkelig være stolt av. Kanon!!
Takk for titten, kommer gjerne igjen:=)

Ha en fin lørdagskveld:=)

Tonje sa...

Nydelig kort Bente! God bedring, håper helsen blir bedre etterhvert!

Bloggarkiv

Print