søndag 4. juli 2010

Friends get better with time

Søndag og dag 2 av maraton helgen min alene med ungene ;) - det er ikke noe dans på roser hele tiden nei...... Sukk..... trassig 4 åring som skal teste alle grenser hele tiden og en 1,5 åring som stadig lærer av storesøster hvordan frustrere en stakkars mamma :)

Jaja trøsten får være at det blir jo bedre en gang.....

Vel etter at ungene var i seng i går fikk jeg koblet ut litt med å sette sammen et kort med et motiv jeg malte tidligere i uken. Camilla er så snill og har laget en sommerutfordring med lekker skisse så jeg laget dette kortet etter den skissen.


Magnolia motiv malt med distress ink refiller, svertet med Walnut stain rundt alle kanter - også sydd rundt alle kanter.


Mønterspapir fra Maja Design og Inkido.


Blomster fra Prima og Papirloftet. Teksten er fra Whiff of Joy.


Tusen takk for besøket og takk for alle hyggelige kommentarer - ha en riktig fin søndag!

13 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Høres kjent ut med trassige unger!!!
Kortet ditt var så fint! Nydelig malt motiv, og kjempe flott oppsett!!

;0)Gry-Beate

Riet sa...

Ohhh wowww Bente,What a BEAUTIFUL card,i love the image and the colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Gro sa...

Å sukk, å sukk troe dette må være noe av det nydeligste jeg har sett på lenge. Herlig.
Ikke gøy med trassige unger. Selv har jeg "kastet" ut hele guttegjengen min (5 i alt) for en hel uke...
Men håper dere får kost dere litt innimellom også. Klem :o)

Camilla sa...

Hei på deg!!! Og for et lekkert kort!! Og jeg bare elsker blomstene du har brukt!!:) Men de er jo utsolgt overalt...
Hmmm så de er ikke søte og snille hele tiden altså?;) Ikke lenge til ferien din nå, så hold ut;)
Tusen takk for at du deltar i sommerutfordringen min!
Klem, Camilla.

Wenche sa...

OMG....dette var vakkert!!! Helt utrolig nydelige farger, papir og ikke minst blomstene!! Fantastisk malt motiv!! Og jammen er du flink til å sy..den sømmen er jo helt perfekt. Jeg får øve litt mer :)

Sommerklem fra Wenche :0)

Margrethe sa...

Så fantastisk vakkert. Dette var en fryd for øye..
Godt å kan sette seg ned med litt hobbysysler når man har fått barna i sæng.
Klæm fra Margrethe.

Marte sa...

Utrolig lekkert kort du har laget!! Fargene,papiret og blomstene - søte kombinasjoner! Og jeg likte spesielt godt den lille filmrullen i hjørnet :) Du er dessuten utrolig god til å fargelegge!

Takk for titten... Klem fra Marte

Pinklady 68 sa...

Wow, for et utrolig nyyyydelig kort, Bente! Helt lekker malt motiv, nydelige blomster og herlige mønster ark! Rett og slett helt nyyyyyyyydelig alt sammen:-)

Ha en fin sommer kveld! Klem Laila.

Scrappellen sa...

Dette var rett og slett et alldeles vakkert og nyydelig kort! Lekre ark-sammensetting og utrolig flott fargelagt Tilda! Detta kan du ser jeg!:)). Stønn..NÅR kan jeg klare å få det til å se sånn ut??:)

Håper solen kommer din vei idag:).
Ellen:)

Torill sa...

Hærlighet, så nydelig!!!!!!!
Her skal jeg jammen boltre meg i inspirasjon!!
Takk for titten!!

Marina sa...

This is just beautiful!
I love this image and the colours you've used.
Your colouring is fantastic as usual and the details are gorgeous.

Hugs,
Marina

Juls sa...

everything about this card is just beautiful! Hugs Juls

BA sa...

fabulous card, your colouring is stunning
xoxo BA

Bloggarkiv

Print