torsdag 29. juli 2010

Sailor Edwin

Jeg fikk jo endelig det etterlengtede sommerkitet til Magnolia her om dagen og jeg bare elsker de - er så gøye å fargelegge - sliter desto mer med å sette motivene på kort da - men vi forsøker da likevel :)


Denne skjønne fyren er malt med distress ink refiller - litt inspirert av Donald Duck ?  ha ha....


Var innom Kort & Godt på vår tur nedover til sørlandet og der kjøpte jeg disse skjellene og anker charmsen bl.a.
Ellers er det mønsterpapir fra Ladybug & friends, Magnolia border og tag og blomster fra Prima. 


Vel vel - det nærmer seg slutten på sommerferien - liker det ikke i det hele - trenger litt mer tid føler jeg.... Håper solen dukker opp snart iallefall :)
Tusen takk for besøket og ha en kjempefin torsdag!

I'm entering this card into Stamp with fun's challenge 69 - One for the boys :)

12 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Så nydelig!!! Misunner deg virkelig det kittet!!

;0)Gry-Beate

Audhild sa...

Flott kort du har laget Bente. Stilig med skjell som pynt. Jeg gikk desverre glipp av sommerkittet, men har klart å ordne meg noen trykk allikevel.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer

Anne sa...

Kjempeherlig!
Flotte farger og knallfin pynting. :)

Ellen sa...

Så herlig og flott kort! du får det til må jeg si:). alltid flott oppsett, fargelagt, pynting og valg av papir/farger!: da har jeg vel fått sagt at jeg liker ALT, med få ord:))).
Klem,Ellen

Ps. Hvordan bestiller du disse kit'ene, og evt vet du hvor det lønner seg å best.?:)

Riet sa...

So beautiful card Bente,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Andrea sa...

Very great card! I like it! So many great details! Thanks for joining stamp with Fun.
Hugs
Andrea-Emmi41

Ida sa...

Helt ndelig med skjell og anker!

Kaia sa...

For ett herlig kort.
Nydelig fargelagt motiv, og herlig oppsett.
Klem fra Kaia

Tina46 Kreativblog sa...

So gorgeous boy card,I love the image and the wonderful papers.thanks for joining in our challenge.
hugs tina46
swf-team

Karita sa...

Isn´t that poor Edwin just cute! :)
I love your card design! :) There is so many gorgeous details.

Have a lovely weekend! :)

Hugs,
Karita

Kari sa...

Ååhhhhh så lekkert. Du har så gjennomført flotte kort! Herlig oppsett, lekre detaljer. ♥

Ha en fin søndag!
Kari

BA sa...

this is too cute
have a wonderful week
xoxo BA

Bloggarkiv