søndag 16. november 2008

hÄnglar jente på julekort

Klokken har passert midnatt og minstemann er omsider sovnet for kvelden/natten - og jeg burde absolutt kastet meg rundt og fått meg litt søvn før jeg må opp igjen for å amme småen.. Men hva gjør jeg - setter meg ned med og koser meg med litt kortlaging...

Vel det ble vel kanskje ikke verste jeg har laget, men - føler jeg har mye å lære når det gjelder montering av kort, men det kommer vel... Sluker rått alt jeg ser rundt om på alle de fantastiske flotte bloggene rundt om på nettet, det er utrolig hvor kreative folk er.

Vel motivet i julekortet mitt er som nevnt fra hÂnglar og stÂnglar's høstpakke, malt med distress ink refill. Tekststempelet (husker ikke hvor det er fra i farten) er embosset med hvitt. Swirls'en er fra Ladybug & friends.


Men så får jeg vel kaste inn håndkleet og finne køyen - håper jeg får laget noe i morgen også... :-)

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Print