søndag 23. november 2008

Sukkersøtt utfordring # 17

Jeg har prøvd meg på nok en utfordring denne helgen, denne gang den hos Sukkersøtt. Utfordringen var å lage en julegavepose med tilhørende til/fra-lapp.

Jeg malen som beskrives her. Motivet er fra Sugar Nellie Stamps, "Christmas Honey", malt med distress ink refillers. Teksten fikk jeg med da jeg kjøpte noen varer hos Funkykits - og den har jeg embosset i gull. Det røde båndet er fra Forsbakk's ting og tang.


Inni pakken har jeg puttet masse vingummier (yummi) - så det kan jo bli en fin liten gave til noen - hvis det ikke blir spist opp i løpet av kvelden da... og faren er vel stor for det :-)

Takk for at du besøker bloggen min!

7 kommentarer:

Gro sa...

Så nydelig pose. Den bretteteknikken så spennende ut.

Bente sa...

Kjempefin! Så søtt stempeltrykk:=)

WencheP sa...

Kjempeflott gavepose. Spennende bretteteknikk!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Disse gaveposene er så søte. Denne var kjempelekker. Heldig den som får den i gave. :)

Maya sa...

Nyydelig gavepose!
Og den bretteteknikken er så utrolig morsom :)
Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)

Fredhøy - Gro sa...

Så søt pose! Kjempefint motiv:)

milli sa...

Så flott pose du har laget! Stempelet er kjempesøtt.
Takk for at du deltar!

Klem fra
Camilla

Bloggarkiv

Print