onsdag 18. mars 2009

A spoon full of sugar # 43

Dagen såg så lovende ut - med blå himmel og sol - faktisk 11 grader - rene vårstemningen. Ut på tur tenkte jeg - så begynte det å regne før jeg rakk å bli klar til turen. Vel da ble det litt husarbeid (tenk det da :-)) og småen sov fremdeles da jeg var ferdig med det, så da fikk jeg jammen laget et kort til. Siden det passer til utfordringen hos A spoon full of sugar denne uken så kan jeg jo delta der :-).

The challenge at A spoon full of sugar this week is to use Gem's in the card. My card is made with image from Whipper snapper, colored with distress ink refills. It's a baby thank you card.

A little close up...


Thank you for visiting my blog!!

9 kommentarer:

pipertäjä sa...

Wow! It's just fabuolous! Love the image!

Debbie sa...

Gorgeous card, Thanks for playing along with A Spoon Full of Sugar this week, Hugs debbie x

Pia sa...

Det er et rigtig nydeligt kort, så sødt motiv og farver

Riet sa...

what a beautiful card,l love the image.

hugs Riet.x

Camilla sa...

Ååå så søtt kort Bente!! Jeg sitter og koser med litt i bloggen din før jeg skal avgårde på jobb!! Skidag i dag! Og været er supert!! Blir nok gøy:)
Han en fin dag!
Klem, Camilla.

Karen sa...

Gorgeous card. Thanks for joining us at A Spoon Full of Sugar this week.

Karen x

Monica Anderberg sa...

I really love this card. It is so cute! Thanks for sharing all your work on your blog. You really inspires me alot!

BR/ Monica at scrapoleket.blogspot.com

Bev sa...

So pretty, love the gorgeous colour combo and papers x

aardvarkpest sa...

Sweet card. Cute image and great papers.

Glenda

Bloggarkiv