torsdag 26. februar 2009

Stampartic utfordring..

Jeg fikk laget et par kort i går kveld, minsten var snill og grei og sov litt iallefall :-) Tankene mine var likevel kanskje ikke helt med i det jeg gjorde...
Dette kortet var ment å være til utfordringen hos StampARTic hvor temaet er GO GREEN.... trodde jeg - helt til jeg kom på at var det ikke noe til da.... Hm og jo da, det skulle være noe "recycled" også...
Men kanskje... jeg har jo en kakeserviett på kortet - kanskje den kan gå som "recycled" - det er jo ikke opprinnelig ment å være til kortlaging vil jeg tro?!
Jeg prøver....
Motivet er fra Whiff of Joy og fargelagt med distress ink refiller. Tekst stempelet er fra Norsk Stempelblad. Ellers er det blomster, perler, brads, tyll og kakeserviett :-). Kantene er revet med en distresser og svertet med vintage photo.

Det med fotografering av kort er noe herk - fargene er faktisk noe sterkere enn det som kommer frem. Jeg er ikke så fryktelig god på redigering av bilder - tror jeg må lære meg det når jeg får tid... Er så fryktelig masse jeg har lyst å lære og så lite tid til disposisjon - tenk om døgnet hadde vært dobbelt så langt - ah det hadde vært noe ja....


Siden jeg var så godt i gang så har jeg faktisk pyntet innsiden av kortet også, mønsterpapiret er det samme som på forsiden (her viser fargen faktisk bedre....)

Og til slutt baksiden har jammen fått seg en liten mønsterstripe også sammen med det personlige stempelet mitt.

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv

Print