torsdag 26. februar 2009

Tja... vel et kort er det nå iallefall

Her er det andre kortet jeg laget i går kveld. Tanken var å delta i Sugar Bowl utfordring med å bare bruke ett mønsterpapir, men når jeg var ferdig så kom jeg jo på at motivet er jo
Whiff of Joy så det gikk jo ikke :-)... He, he vel kortet kan sikkert brukes likevel...


Som nevnt altså motiv fra Whiff of Joy, det nye spring kitet deres med motiver designet av Elisabet Bell. Fargelagt med distress ink refiller. Og jammen har jeg pyntet inni kortet her også. Tekststempelet inne er fra Stampabilities. Det viser vist ikke så godt på bildet men nede til høyre på kortet er det rub on med teksten "til deg min venn" - skulle nok vært med svart ja...


Takk for at du besøker bloggen min!

2 kommentarer:

Linda S. L sa...

nydelig! likte fargene på kortet og stempelmotivet er bare helt utrolig søtt! jeg begynner å skjønne at jeg gjorde feil å ikke bestille det kitten hehe, nå har jeg ikke råd...hi hi
ha en fin uke videre :)

Tara Godfrey sa...

Oh this is gorgeous, Benete! I love the WOJ image so sweet and your fabulous colouring! great colours and papers and I love the inside...great design!
Hugs,t

Bloggarkiv

Print